FRIDAY

 Sådär, satt ni kaffet i halsen nu när ni såg att jag uppdaterat för första gången på evigheter? Har vart nere i en svacka utan inspiration osv men nu när vi går mot ljusare tider känns det som det kommer tillbaka. Fyllde 19 i torsdag och blev ordentligt firad med frukost på sängen och massa fina presenter och på kvällen blev det trerätters med vänner och familj. Fick så många bra och fina presenter, haha älskar verkligen att fylla år! Förhoppningsvis firar jag min nästa födelsedag i Kalifornien (!!!). Blev lite sugen på att söka jobb utomlands i sommar så sitter och kollar lite på det. När det är som mest snö ute sitter jag alltså inne framför brasan och drömmer mig bort till palmer och stränder. Missförstå mig inte, jag älskar snön. Men slask, regn och kyla kan jag leva utan. Och det är där det inte riktigt går ihop. Så jobba utomlands i sommar kanske(?) sen blir det att studera lite på SB eller SM. För hur suktande är inte detta?: 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?