FOCUS

Igår spenderade jag hela dagen med Julia, vi åt lunch tillsammans och sen gick vi hem till mig för att fixa oss och äta middag innan vi åkte hem till en kompis för att dricka lite vin och prata strunt. När dom sen drog vidare ut så gick vi hem, vilket var så skönt idag. Har pluggat hela dagen, sen åkte jag och mamma till täby för att fixa lite småsaker och sen fika med min syster. Sen blev det bio, med popcorn och tillbehör. Vi såg på filmen 'focus' med Will Smith och Margot Robbie i huvudrollerna. Jag hade väldigt låga förväntingar pga trailern som inte ger filmen en rättvis bedömning, den var verkligen sååå bra. En av de bästa filmerna jag sett på länge faktiskt. Riktigt värd biofilm! Tog en lugn kväll ikväll för imorgon är det dags för vår studentskiva(!!!). Jag ska klä ut mig som Elsa från Frozen, har inte världens bästa utklädnad men får hoppas folk fattar ändå. Tror det kommer bli riktigt kul iallafall. Nu känns det verkligen på riktigt det här med studenten. Den här känslan är ju oslagbar
 


 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?