Lyckorus

Godmorgon! Jag håller på att fixa min nya kamera (eftersom min förra har gått sönder) så att jag kan börja blogga lite roligare inlägg igen. Har haft mycket i skolan fram tills nu, känns som allting äntligen börjar falla på plats. Snart är det min tur att ta studenten och säga hejdå till skolan. Känns så overkligt. Om tre veckor får vi våra efterlängtade studentmössor & på söndag håller vi hus på ett ställe på Södermalm då vi har våran studentskiva. Jag har även fått hem min klänning, är dock lite orolig för att andra kommer ha likadan. Har två att välja mellan så får väl byta om jag ser för många ha den på sig haha. Åh endast tre månader kvar sen är det sommar och studenten och allt som man kan läns ihjäl sig efter. Ska försöka jobba lite extra under sommaren så jag kan resa mycket i höst. Herregud känns som jag ska spricka när jag tänker på allt detta. Samtidigt som man kommer sakna skolan och dess rutiner. Påtal om skolan så ska jag åka dit nu för att gå på opponeringsdag. Kul att ni fortfarande kikar in då & då! Puss
Source: tumblr 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?