Beslutsångest

Åh får panik. Efter skolan igår åkte jag och Ellen till täby och gick in på Focus, ljud och bild för att få lite klarhet om vilken kamera jag ska köpa. Mötte sen upp min bror och åkte till Elgiganten i arninge och fick hjälp av en supertrevlig kille som var riktigt duktig på kameror (vilket de flesta inte är där). Så nu står jag mellan en Samsung nx300m och en Sony Alpha A5100. Men har även fått höra av både de från FLB och elgiganten att det kommer massa vårnyheter inom kameravärlden och då kände jag att man kanske bör vänta ändå. Vill verkligen ha en kompakt systemkamera så att ni slipper mobilbilder osv.. Innan sommarn ska jag köpa en iallafall! Anyway, idag har jag en lektion i skolan sen ska jag möta mamma, köpa massa gott och sedan åka till Sandhamn. Behöver verkligen lite paus från livet. Så jag kanske bjuder på lite foton därifrån. Till dess får ni ha det så fint! Puss ♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?